Prestasi Piagam Pelanggan


Paparkan tahun 

MEMASTIKAN ADUAN PELANGGAN DIAMBIL TINDAKAN SEGERA DALAM TEMPOH 24 JAM DARI ADUAN DITERIMA.
Jan 100 %
 
Feb 100 %
 
Mac 100 %
 
Apr 100 %
 
Mei 100 %
 
Jun 100 %
 
Jul 100 %
 
Ogos 100 %
 
Sep 100 %
 
Okt 0 %
 
Nov 0 %
 
Dis 0 %
 


LPB KOMITED KE ARAH MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN PROFESIONAL DAN BERKUALITI DENGAN MENGAMBILKIRA KELESTARIAN ALAM SEKITAR SERTA MEMATUHI SEMUA KEPERLUAN PERUNDANGAN YANG BERKAITAN DAN BERUSAHA UNTUK PENAMBAIKAN YANG BERTERUSAN.
Jan 100 %
 
Feb 100 %
 
Mac 100 %
 
Apr 100 %
 
Mei 100 %
 
Jun 100 %
 
Jul 100 %
 
Ogos 100 %
 
Sep 100 %
 
Okt 0 %
 
Nov 0 %
 
Dis 0 %
 



 
 
 
Statistik Pelawat
 
Kami ada di  Pautan ke Versi Mobile Pautan ke Newsletter Subscribtion Pautan ke Suapan RSSPautan ke Facebook Pautan ke Instagram

pautan ke laman web

 
 
 
 
Senarai Keseluruhan Agensi bagi Pensijilan EKSA
Arkib Elektronik
W3C
Multi Language [EN] | [MY]
Advanced Search Function
myprestasi MyHRMIS Mobile