Prestasi Piagam Pelanggan


Paparkan tahun 

PERKHIDMATAN PEMALIMAN DAN TUNDAAN DISEDIAKAN DENGAN CEKAP DAN TEPAT DALAM MASA TIDAK MELEBIHI 1 JAM 30 MINIT BAGI KAPAL MASUK DAN TIDAK MELEBIHI 1 JAM BAGI KAPAL KELUAR.
Jan 100 %
 
Feb 100 %
 
Mac 100 %
 
Apr 100 %
 
Mei 100 %
 
Jun 100 %
 
Jul 100 %
 
Ogos 100 %
 
Sep 100 %
 


MEMASTIKAN PERKHIDMATAN SEKURITI DI KAWASAN PELABUHAN SENTIASA EFEKTIF DAN BERKESAN.
Jan 100 %
 
Feb 100 %
 
Mac 100 %
 
Apr 100 %
 
Mei 100 %
 
Jun 100 %
 
Jul 100 %
 
Ogos 100 %
 
Sep 100 %
 


MEMASTIKAN KESELAMATAN KEMALANGAN SIFAR DI TEMPAT KERJA.
Jan 100 %
 
Feb 100 %
 
Mac 100 %
 
Apr 100 %
 
Mei 100 %
 
Jun 100 %
 
Jul 100 %
 
Ogos 100 %
 
Sep 100 %
 


MEMASTIKAN PEMBAYARAN INBOIS DILAKUKAN DALAM MASA 14 HARI DARIPADA TARIKH DITERIMA DAN MEMAKLUMKAN KEPADA PENGADU HASIL DAN TINDAKAN LPB.
Jan 100 %
 
Feb 100 %
 
Mac 100 %
 
Apr 100 %
 
Mei 100 %
 
Jun 100 %
 
Jul 100 %
 
Ogos 100 %
 
Sep 100 %
 


MEMASTIKAN ADUAN PELANGGAN DIAMBIL TINDAKAN SEGERA DALAM TEMPOH 24 JAM DARI ADUAN DITERIMA.
Jan 100 %
 
Feb 100 %
 
Mac 100 %
 
Apr 100 %
 
Mei 100 %
 
Jun 100 %
 
Jul 100 %
 
Ogos 100 %
 
Sep 100 %
 


LPB KOMITED KE ARAH MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN PROFESIONAL DAN BERKUALITI DENGAN MENGAMBILKIRA KELESTARIAN ALAM SEKITAR SERTA MEMATUHI SEMUA KEPERLUAN PERUNDANGAN YANG BERKAITAN DAN BERUSAHA UNTUK PENAMBAIKAN YANG BERTERUSAN.
Jan 100 %
 
Feb 100 %
 
Mac 100 %
 
Apr 100 %
 
Mei 100 %
 
Jun 100 %
 
Jul 100 %
 
Ogos 100 %
 
Sep 100 %
 



 
 
 
Statistik Pelawat
 
Kami ada di  Pautan ke Versi Mobile Pautan ke Newsletter Subscribtion Pautan ke Suapan RSSPautan ke Facebook Pautan ke Instagram

pautan ke laman web

 
 
 
 
Senarai Keseluruhan Agensi bagi Pensijilan EKSA
Arkib Elektronik
W3C
Multi Language [EN] | [MY]
Advanced Search Function
myprestasi MyHRMIS Mobile