Ralat AJAXMaaf, gagal muat turun maklumat yang diperlukan. Sila hubungi pentadbir sistem anda. |
|
|
Tutup |
Dalam Proses..... |
Laman Web Rasmi Lembaga Pelabuhan Bintulu |
Lembaga Pelabuhan Bintulu telah menyertai Program Jalinan Mesra Bersama Pelanggan Kementerian Pengangkutan Malaysia anjuran Lembaga Pelabuhan Kelang yang berlangsung seperti butiran berikut:
Tarikh : 20 November 2016 (Ahad)
Masa : 1000 hrs – 1600 hrs
Tempat : Ground Floor Atrium, Block A, GM Klang
Objektif penyertaan Lembaga Pelabuhan Bintulu adalah bertujuan memberi penerangan kepada orang awam mengenai peranan dan fungsi jabatan di samping untuk memberi peluang kepada orang awam memberi maklumbalas mengenai mutu perkhidmatan Pelabuhan Bintulu. Selain itu, program ini sebagai langkah mewujudkan budaya mesra pelanggan ke arah meningkatkan imej Lembaga Pelabuhan Bintulu.
Antara lain aktiviti yang berlansung adalah :
· Perkhidmatan Kaunter Bergerak oleh Jabatan Pengangkutan Jalan
· Perkhidmatan Pemeriksaan Kesihatan
· Program derma darah
· Pertandingan mewarna
Hari Ini | ||
Semalam | ||
Minggu Ini | ||
Minggu Lepas | ||
Bulan Ini | ||
Bulan Lepas |
Hak Milik © Lembaga Pelabuhan Bintulu, Malaysia
Paparan terbaik menggunakan Internet Explorer 8 dan Mozilla Firefox 11 ke atas atau Google Chrome dengan resolusi melebihi 1024 x 768 pixel. Tarikh Kemaskini Terkini: 20 Disember 2024
|