JALINAN MESRA KEMENTERIAN PENGANGKUTAN MALAYSIA ANJURAN PELABUHAN KELANG



   

   

  

  

Lembaga Pelabuhan Bintulu telah menyertai Program Jalinan Mesra Bersama Pelanggan Kementerian Pengangkutan Malaysia anjuran Lembaga Pelabuhan Kelang yang berlangsung seperti butiran berikut:

 

Tarikh                         :               20 November 2016 (Ahad)

Masa                           :               1000 hrs – 1600 hrs

Tempat                       :               Ground Floor Atrium, Block A, GM Klang

 

Objektif penyertaan Lembaga Pelabuhan Bintulu adalah bertujuan memberi penerangan kepada orang awam mengenai peranan dan fungsi jabatan di samping untuk memberi peluang kepada orang awam memberi maklumbalas mengenai mutu perkhidmatan Pelabuhan Bintulu. Selain itu, program ini sebagai langkah mewujudkan budaya mesra pelanggan ke arah meningkatkan imej Lembaga Pelabuhan Bintulu.

 

Antara lain aktiviti yang berlansung adalah :

 

·         Perkhidmatan Kaunter Bergerak oleh Jabatan Pengangkutan Jalan

·         Perkhidmatan Pemeriksaan Kesihatan

·         Program derma darah

·         Pertandingan mewarna


 
 
 
Statistik Pelawat
 
Kami ada di  Pautan ke Versi Mobile Pautan ke Newsletter Subscribtion Pautan ke Suapan RSSPautan ke Facebook Pautan ke Instagram

pautan ke laman web

 
 
 
 
Senarai Keseluruhan Agensi bagi Pensijilan EKSA
Arkib Elektronik
W3C
Multi Language [EN] | [MY]
Advanced Search Function
myprestasi MyHRMIS Mobile